"Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жақсы ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі" комуналдық мемлекеттік мекемесі
  Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №1 села Жаксы отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Балдәурен "лагерінің "Достық" ауысымының "Біз жүйрікпіз" эстафеталық жарысы

14.06.2023

Эстафеталық жарыс: «Біз жүйрікпіз»

Жүргізуші: Құрметті балдырғандар, спортшылар! Сіздерді «Шынықсаң шымыр боласын» атты эстафеталық жарысқа қатысуға шақырамыз! Сіздерге зор ден - саулық «жарыста» сәттілік тілейміз. Ортаға жарысқа түсетін екі топты шақырамыз:

№1топ - «Балдырған» командасы

№2топ - «Болашақ» командасы

Командалар сәлемдесуі.

«Балдырған» командасынан жалынды сәлем.

«Болашақ» командасынан жалынды сәлем!

Жүргізуші: Міне, балалар шықты алаңға, Жас спортшылар жеке - жеке команда.

Ал, балалар өздеріңді танытыңдар,

«Алақай»деген ұранды ортаға біз тастаймыз.

Жарысымызды денені қыздырудан бастаймыз.

Ал келесі кезекте ойын ойнайық, «Сымсыз телефон».

Эстафета 5 кезеңнен тұрады:

1 - кезең «Кім жылдам?»

Жүгір, селмен жарысып,

Жүгір желмен жарысып

Нұрға сылан,

Болып қыран,

Өс ұлан – деп

Шарты: Доппен секіріп, жылдам келу.

2 - кезең:

Спорт - біздің досымыз,

Күш, қайрат сыналған.

Спорт - біздің досымыз

Бала кезден шыңдалған - деп келесі турымыз «Сиқырлы сақина»

Шарты: Сақинаға балаларды кезепен жинау

3 - кезең:  Шынықсаң шымыр боласын – деп келесі турымыз «Жүйрік ат»

Шарты: Шарды екі аяғына қысып секіру

4- кезең:

Жапырақтар жырлар,

Гүлдер сыбырлар.

Күн нұрын күт,

Таза ауа жұт,

Бойыңа құт – деп келесі «Шебер» ойыны

Шарты: бірінші бала допты шеңберге қою, екінші бала допты алып келу.

5 - кезең:

Жүйрік болса кім

Күлімдейді күн

Жарыста жүгір, алға ұш - деп келесі турымыз «Скакалкамен жүгіру».

Жүргізуші: Бүгін міне, оң болып әр ісіміз,

Жоғары боп күш жігер намысымыз.

Осылайша қуанышпен думандатып,

Аяқталды халайық жарысымыз!

Просмотров: 232


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст