Мектептегі психологиялық қызметтің 2020-2021 оқу жылында атқарылатын жұмыстардың жылдық жоспары
Мектеп педагог - психологы: Сабыр А.Т
Мектеп психологының жылдық жоспары
1.Психодиагностика
Р/с |
Орындалатын жұмыстар мен іс -шаралар |
Мерзімі |
Қолданатын әдістер |
Жауапты |
1 |
1-сынып оқушыларының педагогикалық-психологиялық картасын жасау. |
Қыркүйек |
|
Психолог |
2 |
2-4 сынып оқушыларының таным процестерін зерттеу. Мақсаты – оқушылардың зейін, ес, ойлау процестерінің жан –жақты даму деңгейін дамыту. |
Қыркүйек |
Керн -Йерасек әдістемесі
|
|
3 |
Оқушыларды ПМПК зерттеу және сол оқушылармен жұмыс істеу |
Қыркүйек |
Бурдонның әдістемесі |
|
4 |
3-4 Сынып оқушыларының жеке дара ерекшеліктерін анықтау. Мақсаты – оқушының оқу жүйесіне байланысты мазасыздану жағдайын және оның деңгейін анықтау. |
Қыркүйек |
Мектептегі психологиялық диагностика әдістемесі бойынша |
|
5 |
6-11 сынып оқушылар арасында ақыл-ой деңгейінің диагностикасы. Мақсаты – оқушылардың интеллектуалдық потенциалдарын анықтау. |
Қазан |
|
|
6 |
5-сынып оқушыларының орта буында оқу жүйесіне адаптациясын анықтау. Мақсаты – қиын жағдайлы мәселелерін анықтап, көмек көрсету. |
Қазан |
Н.Г. Лусканов |
|
7 |
Агрессиялық мінез-құлықтың пайда болуын зерттеу. Жоғары сынып оқушылары . |
Қараша |
«Жануарлар мектебі» әдістемесі |
|
8 |
Мектеп бітіруші 11-сынып оқушыларын психологиялық сүйемелдеу жұмыстарын жүргізу. Мақсаты оқушылардың қорқыныш сезімдерін болдыртпау. |
Қараша |
Кеңес беру |
|
9 |
9-11сынып оқушылар арасында «оқушы көзімен» анкетасын өткізу. Мақсаты - анкетаның нәтижесін өңдеу арқылы 9-11 сыныптарда сабақ беретін мұғалімдердің рейтингісін шығару. |
Желтоқсан |
Анкета |
|
10 |
Дарынды балалармен жұмыс |
Желтоқсан |
Сауалнама . Дарынды және шығармашылық қабілеттері жоғары оқушылардың психологиясы |
|
11 |
«Мен өмірді таңдаймын» суицидтің алдын алу шараларын ұйымдастыру |
Желтоқсан |
Кеңес беру
|
|
2.Психокоррекця
1 |
Диагностика нәтижесі бойынша психокоррекциялық топтар ұйымдастыу. Мақсаты-оқушыларға өз мәселелерін шешуге көмек беру. |
Жыл бойы |
Іскер ойындар |
|
2 |
Қарым-қатынас коррекциясы. Мақсаты-оқушылардың өзара қарым-қатынас процесінде туындайтын қиындықтарын шешуге көмектесу. |
Жыл бойы |
Топтық |
|
3 |
Профериентациялық жұмыстар. Мақсаты-мамандармен кездесу.
|
Қаңтар |
Кездесулер, семинарлар. |
|
3.Психопрафилактика . Консультация.
1. |
Қиын оқушылармен жұмыс жүргізу. Мақсаты-қиын оқушылырдың іс-әрекеттерін дұрыс бағытта дамуына, қарым-қатынас процесінде туындайтын қиындықтарын шешуге көмектесу.
|
Үнемі |
Әңгімелер,кездесулер, Тренингтер. Девиантты мінез-құлықтағы балалармен жұмыс жүргізу |
|
2 |
Оқушыларға жеке кеңестер беру. Мақсаты-дағдарыс кезіндегі мәселелерді шешуге көмектесу. |
Үнемі |
Әңгіме, жеке кеңестер |
|
Мұғалімдермен өткізілетін жұмыстар.
Р/с |
Жұмыстың мазмұны |
Мақсаты |
Әдістемелер |
Мерзімі |
1 |
Жекеленген психологиялық кеңестер беру. |
1)Психологиялық мәселелерді шешуде белгілі көмек беру. 2)Әр оқушының жекеленген ерекшеліктері туралы сұранысқа ақпарат беріп отыру. |
|
Жыл бойы |
2 |
Тұлғаның педагогикалық қызметке дайындығын және биімділігін бағалау. Мұғалімнің психологиялық портреті. |
Мұғалім мамандығына тұлғалық бейімділігін, қасиеттерін диагностикалау.
Мұғалімнің оқытушылық стилін, нерв жүйесінің ерекшеліктерін анықтау |
Тест, әдістемелер
|
|
3 |
Мұғалімдердің сұраныстары бойынша диагностикалық зерттеме жұмыстарын жүргізу. |
Ұжымның сұранысы бойынша психологиялық көмек көрсету |
|
Жыл бойы |
4 |
Қабілет пен дарындылық туралы ашық кеңес беру. |
Қабілет пен дарындылық туралы ақпарат беру. |
Лекция |
|
5 |
Балалардың психологиялық ерекшеліктері |
Балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы түсінік беру |
Лекция |
|
Ата-аналармен жұмыс
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Мақсаты |
Мерзімі |
1 |
Ата-аналарға жекеленген психологиялық кеңестер беру |
Ата-аналардың сұранысы бойынша жекеленген, әрі топталған психолгиялық кеңестер беру |
Жыл бойы |
2 |
Оқушылардың психологиялық ерекшеліктері туралы сарамандық жұмыстар өткізу |
Оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін жете түсіндіру, сипаттама беру |
Жыл бойы |
3 |
Ата-аналар жиналыстарына қатысу |
Оқушылар арасында жүргізілген жұмыстарының нәтижелерімен таныстыру. Баланың жеке басының ерекшелектерімен танысу |
Жыл бойы |
Жақсы №1 орта мектебінің «Жасөспірімдер арасындағы жемқорлықты болдырмау және құқық бұзушылықтың алдын - алу, зорлық-зомбылықсыз балалық шақ » жұмыс жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Құқық бұзушылық пен зиянды әдеттердің алдын алу ( сынып жетекшілерге кеңес) |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог Карабаева У.У, Педагог - психолог Сабыр А.Т |
2 |
Мектепте жасөспірімдер арасында ақша жинауды анықтау (сауалнама) |
Қыркүйек |
Педагог - психолог Сабыр А.Т |
3 |
Жемқорлықтың алдын алу мақсатында 5-11сынып оқушыларынан сауалнама алу. |
Қазан
|
Педагог - психолог Сабыр А.Т |
4 |
«Сен өз құқықтарыңды білесің бе?» Заң қызметкерлерімен қашақтықтан кездесу өткізу |
Қазан |
Педагог - психолог Сабыр А.Т Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Каскаева Л.Б |
5 |
Кәмелеттік жасқа толмағандар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу. Ережені бұзатын оқушылармен жұмыс жасау. Себепсіз сабақтан қалатын оқушылармен жұмыс. |
Қазан |
Әлеуметтік педагог Карабаева У.У, Педагог - психолог Сабыр А.Т |
6 |
«Өзара түсінушілік , адамдардың өзгешелігін мойындату өзгенің көзқарасымен санасу» сауалнама |
Қараша |
Педагог - психолог Сабыр А.Т |
7 |
«Жемқорлыққа қарсымыз» тақырыбында тренинг өткізу |
Қаңтар |
Педагог - психолог Сабыр А.Т |
8 |
«Жемқорлыққа қарсымыз» сынып сағаттары . 5-7 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Педагог - психолог Сабыр А.Т Сынып жетекшілері, Әлеуметтік педагог Карабаева У.У |
9 |
«Қиын» оқушыларды анықтау |
Жыл бойы |
Педагог - психолог Сабыр А.Т Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Каскаева Л.Б |
10 |
«Қатер тобында» кіретін оқушыларды анықтау. Есепте тұрған оқушылардың үйірме , секцияларға қатысуын бақылау |
Жыл бойы |
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Каскаева Л.Б, Әлеуметтік педагог Карабаева У.У Педагог - психолог Сабыр А.Т |
11 |
Мектепте «Қиын оқушы» тізімінде тұрған оқушылармен жекелей жұмыс |
Үнемі |
Педагог - психолог Сабыр А.Т Сынып жетекшілер |
12 |
«Қиын» оқушылардың үйін аралап, оқушының қалай тұрып жатқандығын бақылап, АКТ толтыру |
|
Мектеп қасынан құрылған комиссия мүшелері |
13 |
Сенім жәшігі түске хаттар және сенім телефоны бойынша жұмыс жасау |
Үнемі |
Педагог - психолог Сабыр А.Т |
14 |
«Психобелсенді қауіп-қатерлі заттардан тәуелділіктің қалыптасуының психологиялық денсаулықтың даму деңгейін анықтаудың диагностикалық жүйесі» тест 5-11 сынып оқушылары |
Ақпан |
Педагог - психолог Сабыр А.Т Сынып жетекшілер |
15 |
«Қиын» оқушыларға әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық мінездеме жазу |
Ақпан |
Педагог - психолог Сабыр А.Т Сынып жетекшілер |
16 |
«Темекі және жастар» тренинг |
Мамыр |
Педагог - психолог Сабыр А.Т |
Жақсы №1 орта мектебінің қабілеті кем оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі
|
1 |
ПМПК-ке тізіміне кіретін оқушыларды анықтау. (Сынып жетекшілерімен сөйлесу). |
Қыркүйек
|
2 |
ПМПК тізімінде тұрған балалардың сабақтарына кіріп қадағалау. |
Қазан
|
3 |
Оқушыларға психологиялық карта жасау. |
Қараша |
4 |
Оқушылармен «Үй, ағаш, адам» суретін салу арқылы мінез-құлықтарын анықтау. |
Желтоқсан
|
5 |
«Сөзде жетпей тұрған әріптер» әдістемесі, болжаушылық мүмкіндігін бақылау. |
Қаңтар
|
6 |
Бурдонның қателерді тексеру әдістемесі. (Қабылдау, есте сақтау, ойлау қабілетін анықтау). |
Ақпан
|
7 |
«Суреттер» тесті , артық затты табу әдістемесі
|
|
8 |
«Ертегі терапия», «Музыка терапия» сауықтыру жұмыстары. |
Наурыз
|
9 |
Тренинг, жаттығулар т.б |
Үнемі
|
10 |
Ата-аналарын шақырып оқушы жайлы кеңес беру. |
Сәуір
|
11 |
Оқушыға мінездеме жазу |
Мамыр
|
Жақсы №1 орта мектебіндегі «Мектепке бейімделу» жұмысының жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі
|
1 |
1-5 сынып оқушыларын сырттай бақылау |
Қыркүйек |
2 |
1 –сынып оқушыларына педагогикалық-психологиялық карта жасау |
Қыркүйек |
3 |
Оқушыларға психологиялық қолдау көрсету |
Үнемі |
4 |
1-5 сынып оқушыларының сабақтарға кіріп қатысу |
Қазан |
5 |
«Біз ұйымшыл отбасымыз» отбасылық сайысын өткізу . 5-6 сыныптар |
Қазан |
6 |
Оқуға деген жағымды- жағымсыз көңілдерін бақылау. Әдістемелер |
Қараша |
7 |
Баланың мектептегі тәртібін қадағалау жұмысы |
Желтоқсан |
8 |
«Менің отбасым» 1 - сыныптар |
Қаңтар |
9 |
«Үй-ағаш-адам» интерпритациясы 4-сынып. |
Қаңтар |
10 |
Психологиялық тренинг. |
Үнемі |
11 |
«Сен мұғалімді қалай қабылдайсың?» сауалнама 1-5 сыныптар |
Ақпан |
12 |
Сауықтыру жұмыстары. Ойын |
Наурыз |
13 |
Психологиялық тренинг |
Сәуір |
14 |
«Ақ жол» тренинг. 4 сынып |
Мамыр |
Жақсы №1 орта мектебіндегі кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі
|
1 |
Түлектерге кеңестер |
Үнемі |
2 |
Мамандық таңдау « Менің болашақ жолым» 8-11 сыныптар |
Қыркүйек |
3 |
Мамандық таңдау бойынша ата-аналарға жадынама |
Қыркүйек |
4 |
Пәнге деген қызығушылығын анықтау |
Қазан |
5 |
«Мамандықты қалай таңдауға болады?» баяндама 11-сынып
|
Желтоқсан |
6 |
Психологиялық тренинг. |
Қаңтар |
7 |
Мамандық таңдауға кеңестер беру. 9-10-11 сыныптар
|
Ақпан |
8 |
«Бүгінгі мектеп түлегі – ертеңгі елдің тірегі» сауалнама 9- сынып |
Наурыз |
9 |
Психологиялық тренинг
|
Сәуір |
10 |
Емтиханға психология тұрғыдан дайындау. Қорқыныш сезімдерінен арылту.
|
Мамыр |
Жақсы №1 орта мектебінің оқушылармен жүргізілген суицидтің алдын - алу жұмыстарының жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі
|
Жауапты
|
1 |
Суицидті болдырмаудың жолдары |
Жыл бойы |
Педагог - психолог Сабыр А.Т |
2 |
Суицидтің алдын алу бойынша диагностикалық жұмыстар жүргізу. Суицид қайдан шығады? (баяндама ). Ата-аналар жиналысында. |
Қыркүйек
|
Педагог - психолог Сабыр А.Т Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Каскаева Л.Б
|
3 |
Мектеп ұжымы мен ата-аналар арасында «Суицидтік мінез-құлықтың өзіндік ерекшеліктері» тақырыбында түсіндірме жұмыстарын жүргізу. |
Қазан |
|
4 |
Суицид тақырыбында мұғалімдереге жадынама (кітапша) тарату, слайд көрсету. |
Қараша |
|
5 |
Баланың мектептегі тәртібін қадағалау картасы (мұғалімдермен толтыру) |
Желтоқсан |
|
6 |
«Мен өмірді таңдаймын» қабырға газеттер сайысы. 5-11сыныптар |
Желтоқсан |
|
7 |
Жасөспірімдер арасында мінез-құлық терапиясы мен арт-терапия әдістерін қолдану арқылы сауықтыру жұмыстарын жүргізу |
Үнемі |
|
8 |
«Мен өмірді сүйемін» позитивті көзқараста оқушыларға шығарма жаздырту |
Ақпан |
|
9 |
Ата-аналарға арналған он тоқтам жадынама |
Наурыз |
|
Жалпы, қазақ тарихы – жан-жақты тарих. Қазақ мәдениеті – жан-жақты мәдениет. Даланың қағандары мен хандары, билері мен батырлары, сардарлары мен сарбаздары, салдары мен серілері, тарих мұңын жоқтаған жырау да, табиғат мұңын шаққан сазгер де, сөз саптаған шешен де, найза ұстаған көсем де бола білген. Соған орай халық та осы сарбаздарын, ақындарын, сазгерлерін, шешендерін, көсемдерін шексіз құрметтеген, еркелеткен. Оларға еліктеген, таланттарына тағзым етіп, дарындарына қошемет көрсеткен.
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев бүгін жарияланған «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласында ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі кезеңді қамтитын Ұлы даланың жеті қырын атап көрсетті. Көтерілген мәселелер жан-жақты ой елегінен өткізіп, терең зерделеуді талап етеді.
Мәселен, Елбасы айтқандай, жылқының қолға үйретілуінің өзі әлемдік дамуға орасан зор әсер етті. Оның бүгінгі киім үлгісінің қалыптасуынан бастап, жаһандық құрылымға ықпал еткен ірі, алпауыт империялардың құрылуына дейін септігін тигізуі, расымен, айтарлықтай үлкен оқиға. Ал енді сол тарихи оқиғаның алтын бастауында қазақ сахарасының тұруы – біз үшін зор мақтаныш.
Әлемнің қарыштап дамуына әсер еткен ең маңызды оқиғалардың тағы бірі – металлургия өндірісі. Адамзат қола, мыс, темірден бастап, алтын, күміске дейінгі асыл тастарды өндіруді көне замандардың өзінде-ақ игеріп, игілікке жаратты. Біздің Ұлы даламыздың сондай ірі өндіріс ошақтарының бірі болғаны да көкейге қуаныш ұялатады.
Біз алтынды өндіріп қана қоймай, оны тұрмыстың барлық саласында кеңінен қолданып, күнделікті өмірімізбен біте қайнастыра білген халықпыз. Ол үшін Есік қорғанынан табылған «Алтын адамды» айтсақ та жеткілікті. Ал Алтай мен Атыраудың арасын жалғайтын кең жазира даламызда мұндай жәдігерлердің бірнешеуі табылғаны хатқа түсіп, тасқа басылған тарихи шындық.
Еуразияның кіндігінде орналасқан Ұлы даламыз – Шығыс пен Батыстың арасындағы қақпа, өркениеттер мен мәдениеттер тоғысқан алтын көпір. Әлемдік сауда жүйесінің дамуына, бүгінгі транзиттік «дәліздердің» пайда болуына тікелей ықпал еткен Ұлы Жібек жолының біздің жерімізден өтуі Қазақстан туралы осындай анықтама жасауға мүмкіндік береді.
Елбасы өз мақаласында Ұлы дала төсінің күллі түркі дүниесінің атажұрты саналатынына, бүгінде әлемдік өркениеттің ажырамас бөлігіне айналған алма мен қызғалдақтың да «тарихи отаны» қазір біздер өмір сүріп отырған қоныс екеніне айрықша назар аударған.
Мінеки, бүгінде жер-жаһанның ең дамыған 30 мемлекетінің қатарына қосылуды мақсат тұтқан Қазақстан әлемдік өркениетке не берді, деген сауалға ауыз толтырып айтатын жауап осындай. Яғни, қазақ даласы – адамзат өрлеуінің қайнар көзі. Демек, біз тарихымызды қайғы-қасіретпен, жаугершілік заманмен және үрейлі жылдармен ғана емес, бүгін өзіміз бір бөлшегі болып отырған әлемнің қалыптасуына, ғылым мен білімнің дамуына, өркениеттің өріс алуына сүбелі үлес қосқан халық екенімізбен байланыстыруымыз қажет.
Мұның барлығы қазақта ғылымның, зиялы ортаның және жоғары мәдениеттің болғанын көрсететін басымдықтар. Осыны басшылыққа алып, бүгінгі кейбір стереотиптерді бұзып, жаңаша ұғым, көзқарас қалыптастыруымыз керек. Дәл біздің даламыздан бастау алған мәдениеттердің игілігін дүние жүзінің әлі күнге дейін көріп отырғанын дәріптеуіміз қажет. Мұндай қадам Ұлы даланың тарихын тым тереңнен бастап, бірнеше мың жылды қамтуды талап етеді. Сондықтан түркі дүниесімен бірге ғұн, сақтарға дейінгі ата тарихымызды тыңғылықты зерттеп, зерделегеніміз абзал.
Мемлекет басшысы осы бағыттағы басымдықтарды айқындап, мақалада «Архив-2025», «Ұлы даланың ұлы есімдері», «Түркі әлемінің генезисі», «Ұлы даланың ежелгі өнер мен технологиялар музейі», «Дала фольклоры мен музыкасының мың жылы», «Тарихтың кино өнері мен телевизиядағы көрінісі» сияқты нақты жобаларды жүзеге асыру керектігін атап өткен.
Ғибратты ғұмырын дәріптеп қана қоймай, айдай әлемге жар салып, мақтан тұтарлық тұлғаларымыз да жетерлік. Аспан астын билеген Күлтегіннен бастап, адамзаттың екінші ұстазы болған Әл-Фараби, тұтас түркі әлемінің ғұламасы – Яссауи, Мысырға әмірін жүргізіп, әлемдік қақтығысқа тосқауыл болған Бейбарыс сұлтан сияқты ұлы есімдерімізді ұлықтау жаһанның бізді тағы бір қырымыздан тануына жол ашады. Сонымен бірге мұндай тың бастамалардың түркі әлемін одан әрі біріктіре түсетін тиімді тетік екенін де атап өткен жөн.
Осындай игі істер тарихи санамызды жаңғыртып, өткенімізді тағы бір ой елегінен өткізуге мүмкіндік береді. Ал тарихи сананы жаңғырту – ұлттық сананың оянуына, оның жаңа заман талаптарына сай қалыптасуына жол ашады. Ең бастысы, біз, Ұлы далада өмір сүріп отырған бүгінгі халық – ертеңгі болашақ жастар.
Елбасы осы жолдағы жаңа бағыттарды анықтай отырып, оларды жүзеге асыруда заманауи технологиялар мен ғылымның соңғы жетістіктерін молынан пайдалануға назар аударған. Бұл – тарихтан тағылым ала отырып, бүгінімізді болашақтың талаптарына сай бейімдеуге бастайтын негізгі құрал. Сондықтан да оның маңызы зор.
Мемлекет басшысы өзінің жаңа Жолдауында: «Рухани жаңғыру» бағдарламасы жаппай қолдауға ие болып, қоғамдағы жаңғыру үдерістеріне зор серпін берді. Бұл бастаманы әрі қарай жалғастырып қана қоймай, оның аясын жаңа мазмұнмен және бағыттармен толықтыру қажет», – деген болатын. «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласының жүйелі жалғасы саналатын жаңа мақала аталған мазмұн мен бағыттарды көрсетіп берді.
Алдымызда тұрған ендігі міндет – Елбасы анықтап берген сол басымдықтарды іске асыруға қоғам болып жұмылу.